13.7.2018

טריקים קטנים לקישוט רכב לחתונה

באינטרנט יש הרבה עצות בנושא זה. מה מציע הפורטל הישראלי הידוע Walla? (המאמר המקורי)


יש כל כך הרבה ארגונים לחתונה, עד ששוכחים את הסידורים הפשוטים והיפים ביותר - קישוט הרכב, כמובן, שתמיד מוסיף חגיגיות ליום החתונה. הנה כמה רעיונות שישדרגו לכם את המכונית


מי בכלל חושב על קישוטי רכב כשיש כל כך הרבה דברים אחרים לסגור? אנחנו כאן כדי להזכיר לכם. יש כאלה שביום החתונה לוקחים את הרכב ושמים סרטים צבעוניים, אבל עוד טיפת השקעה ולפעמים במינימום כסף אתם יכולים להוביל לתוצר יפה ומקורי שישדרג לכם עוד יותר את היום. 

כדי שתקבלו השראה, לתת לכם השראה, הנה כמה רכבים שהשקיעו בהם במיוחד. הדקו חגורות, יצאנו לדרך.

שומעים? אנחנו מתחתנים 
קישוטי רכב לחתונה
קישוט: ק'יו7לימו

עזבו אתכם מעיצובים שעפים ברוח ומפריעים לרכבים אחרים, רותם גיברי (25) הלכה על קונספט אחר. בעזרת סול מנצנץ, עלים מפלסטיק, סרטים צבעוניים, בד טול וכמה חברים טובים, היא דאגה שאת הרכב שלה אף אחד לא יפספס. קדמת הרכב מקושט עם סרטים ופרחים, גג הרכב מקושט בעלים מפלסטיק ובשמשה האחורית כיתוב Gettin' Married, לייק.

מתחתנים? ממש כמו זוג ברבורים 
יש זוגות שלא מוכנים לוותר על קישוטים פרחוניים וצבעוניים, עיצוב כזה עונה על כל הציפיות. יש רכבי חתונה שכולם צופרים להם ואנשים לא מפסיקים לבהות בהם, הנה רכב שעונה על ההגדרה הזו עם עיצוב מקורי ומדויק שיפתיע כל אחד שיראה את הרכב.

טרנד הדגלים משתלט על הרכבים 

רכב לחתונה מקושת
חתונה אם ק'יו7לימו

אם כבר מקשטים את הרכב, אז ללכת עם הטרנדים הכי חמים והעיצובים הכי מיוחדים. הרכב של שיר (23), היה מקושט בצורה קלאסית עם טאצ' עיצובי, מרשים ומדויק להפליא. פרחים, סרטים ודגלונים – מעבר לזה לא צריך עוד דבר. בשמשה האחורית הניחו דגלונים עם הכיתוב Just Married ממש כמו בסרטים. כמה שיק ברכב אחד.

זה הכל עניין של גיר
קישוט רכב מיוחד לחתונה
קישוט: ק'יו7לימו

זוכרים שפעם כשהיינו ילדים היינו משתמשים בגירים? הדר שרון קורן (28) ובן זוגה קנו טוש גיר והתחילו לצייר על הרכב, אל דאגה - זה יורד עם אציטון. כמה ניסיונית שתרצו ומה שיעלה ברוחכם תוכלו לרשום או לצייר. במקרה של הזוג, יצירתיות וטאצ' אישי ורכבם מוכן לנסיעה, מה אתם אומרים?

מתחתנים גם עם הקבוצה האהובה
יש גברים שיגידו שחתונה זה לא רק עם אישה, אלא גם עם קבוצת הכדורגל האהובה -לשתיהן שומרים אמונים. אם כבר אמונים, אז שלבו את האהבות הגדולות בעיצוב הרכב. סמל של הקבוצה האהובה כמה סרטים ויש לכם רכב שכל האוהדים לא יוכלו שלא להביט בו. חוץ מזה שזו יכולה להיות הפתעה נעימה ומתנה מדליקה לדבר שלכן שתיזכר לכל החיים. 

בעל, אישה, יצירתיות ומחשבה
קישוט רכב לחתונה ק'יו7לימו
קישוט רכב לחתונה

סרטים זה יפה, פרחים זה מגניב, דגלים זה טרנדי, אבל זה ממש ממש מקורי. במידה ואתם זקוקים ליותר מרכב חתונה אחד, תוכלו לעצב את שני הרכבים, כך שיתכתבו האחד עם השני.

מדבקות, דגלים ומספרים 
רכבים ק'יו7לימו מקושטים לחתונה
על חלונות רכב החתונה ניתן להדביק מדבקות חתונה מעוצבות וקלות להסרה שתוכלו למצוא באתר שלנו ולבחור ממגוון מדבקות.

איך אתם הייתם רוצים לקשט את רכבכם ביום החתונה?

"לימו קישוטים" - קישוט רכב חתן וכלה, קישוטי לרכב חתונה, קישוט פונפונים לרכב לחתונה - מציע 88 דוגמאות פופולריות ומקסימות של קישוטי רכב לבחירתכם , נותן  שירותי קישוט רכב לחתונה עד הבית באזור מרכז הארץ ולמי שנמצע רחוק מאזור המרכז, הקישוט ישלח בדואר.
 
אתר האינטרנט של לימו קישוטים: https://www.q7limo.com