3.6.2016

זר פרחים - מה הוא אומר?

זר לראש בעיצוב מודרני
זר לראש
  • זר רומנטי: אחת המחוות הרומנטיות הקלאסיות ביותר היא כמובן זר פרחים לבת הזוג (אפשר ורצוי כמובן לשלוח פרחים גם לבן הזוג). בין אם אתם בוחרים להביא את הזר בעצמכם, לשלוח אותו עם שליח או אפילו לתת את הזר בסתר, חשוב מאוד לקלוע לסוג הזר המתאים. זר אוהב צריך להכיל פרחים בעלי נופך רומנטי, הוא לא חייב להיות גדול מאוד, אלא בעיקר אלגנטי. זר מינימליסטי ומקסים של ורדים אדומים למשל, או זר קטן עם תוספת פרחי שוקולד במרכז בהחלט יעביר את המסר שלכם.

  • זר למסיבה: זרי פרחים למסיבות הם שמחים, ססגוניים וצבעוניים מאוד. מדובר לרוב על זרים גדולים ועמוסים יותר בהשוואה לזרים אחרים. בזרי פרחים לקישוט מסיבה צריכים להיות פרחים גדולים וחזקים שהצבעוניות שלהם בולטת במיוחד. רצוי מאוד לבחור זר פרחים שלו צבעים המתאימים למיקום ומהות המסיבה (באולם אירועים או בחוף הים, בחורף או בקיץ, מסיבת רווקות או בר מצווה וכן הלאה).
    זרי אבל צפון - פרחי אתי
    זרי לאבל

  • זר לאבל: למרות שלרוב אנו מקשרים פרחים עם נסיבות משמחות למיניהן, הם משמשים גם במקרים מצערים כמו הלוויה, אבל או שבעה. זרים אלו יהיו זרים אלגנטיים והרבה פחות צבעוניים. בדרך כלל יעשה שימוש בפרחים מסוימים שמקנים תחושה מרשימה – למשל שושנים לבנות, ליזיאנטוס, שושן צחור, או פרחים בהירים ופשוטים. בזרים לאות השתתפות בצער אפשר לצרף עלים ירוקים.
  • זר ללידה: לידה היא אירוע מרגש ומשמח מאוד וזר פרחים יכול להיות מתנה מקסימה ונפלאה לשמח את ליבה של היולדת בהגיעה הביתה. זרי לידה חייב להיות מורכב מפרחים שהיולדת אוהבת את ריחם (אצל נשים רבות חוש הריח עדיין יכול להיות רגיש כמו בתקופת ההיריון), הזר יכול להיות מורכב מפרחים המסמלים טוהר והתחדשות (שילוב בין צבע לבן לצבע ורוד להולדת בת למשל) זר ססגוני וגדול יותר יכול להתאים ליולדת הזקוקה לזריקת מרץ ולעידוד.
    משלוח וורדים בצפון - פרחי אתי
    וורדים
  • זר יום הולדת: זרי פרחים לימי הולדת הם קבוצת הזרים המגוונת ביותר, כמעט הכול הולך כל עוד מדובר על שילוב פרחים אסתטי – אפשר לשלוח גם זרי שוקולד פרחוניים ומקסימים ואל תשכחו לצרף לזר ברכה.
זר פרחים יכול להיות מתנה או תוספת קלאסית, מקסימה ואהובה מאוד גם בעידן המהיר והתזזיתי בו אנו חיים. בין אם אתם בוחרים להזמין זר פרחים באינטרנט או בטלפון, לשלוח את הזר עם שליח או להביא אותו לבדכם – כדאי להתאים את סוג הזר הנכון לאירוע המתאים ולאדם המקבל אותו.
מאמר מקורי - b144.co.il