2.4.2017

טיפים קטנים לחתונה אל רכבי חתן כלה וקישוט

מתחתנים? מזל טוב! אחד מהדברים החשובים לחתונה זה רכב חתן כלה  וקישוט רכב חתונה. איך מקושטים רכבים לחתונה?
מצאנו ברשת האינטרנט טיפים קטנים לזה באתר The Marker:

1. בחרו תחילה רכב לחתונה ונהג שיסיע אתכם.
רכבים יוקרתיים לחתונה ואירועים

2. רשמו לפניכם את המוטיבים המרכזיים בעיצוב האירוע (אם הכלה בחרה שמלה בצבע ייחודי זו הזדמנות טובה להתאים את קישוט הרכב לשמלה). בהתאם למוטיבים הללו תוכלו לבחור את צבעי קישוט הרכב ואת הדוגמה הרצויה.
דגמי קישוט לרכב חתן כלה

גשו לחנות המתמחה במכירת סרטי קישוט צבעוניים ורכשו סרטים ברוחב 5 ס"מ לפחות. אם תרצו לשלב מספר צבעים – אל תגזימו. אל תשתמשו ביותר משני צבעים. תוכלו להוסיף גם סרטים צרים יותר, אך הקפידו שגם אלו יהיו באותם צבעים.

3. בבוקר האירוע שטפו היטב את הרכב מבפנים ומבחוץ והחנו אותו במקום מוצל. לאחר שטיפת הרכב התחילו בנחת במלאכת קישוט רכב החתונה

4. מומלץ שלא להשתמש בניירות דבק בקישוט מכונית חתן כלה. הם נוטים להשאיר את הדבק על הצבע. עדיף להשתמש בקשירות במקום בדבק ולקשור סרטים ופונפונים למראות הצד, לידיות של הדלתות ולתא המטען.
ערכת קישוט רכב לחתונה מוכנה להרכבה עצמית
ערכת קישוט רכב לחתונה מוכנה להרכבה עצמית

אם אתם יודעים להכין בעצמכם פונפונים גדולים, תוכלו להצמיד פונפון גדול לקדמת הרכב, פונפון נוסף לחלק האחורי ופונפון אחרון על גג הרכב, רק וודאו שהפונפונים מחוברים היטב לסרטים הצבעוניים. 

קישוט רכב חתן כלה ק'יו 7 לימוקישוטיםחשוב להדק היטב את הסרטים לנקודות העיגון ברכב החתונה כדי שהקישוט לא יתעופף וייעלם באמצע הנסיעה. חשוב שהנסיעה באוטו החתונה תהיה מתונה כדי שקישוט הרכב יחזיק מעמד עד סוף הערב. 

קישוט רכב לחתונה בפרחים אמיתיים

5. אם בחרתם להשתמש בפרחים בקישוט הרכב שלכם, קחו בחשבון שפרחים מסוימים עלולים להפריש נוזלים היכולים לצרוב את צבע מכונית החתונה שלכם. מומלץ גם שלא להשתמש בבלונים. האוויר שלהם בורח באיטיות ועד החתונה תגיעו עם רכב ועליו מספר גומיות שמוטות.
קישוט רכב לחתונה עם כתובות טקסט רומנטי
קישוט רכב לחתונה עם כתובות טקסט רומנטי

6. אם שכרתם לימוזינה כרכב חתן כלה שימו לב לפרטים בחוזה. ציינו בפני החברה שהרכב מיועד לחתונה ושימו לב אם אין עליכם מגבלות קישוט רכב. מספר חברות מספקות את הרכב או לימוזינת החתונה כשהוא כבר מקושט.

7. תוכלו להשתמש בגיר או טוש לבן מחיק ולכתוב טקסט רומנטי על החלון האחורי או לצייר לב עם שמות החתן והכלה.

מאמר מקורי באתר TheMarker